एक दूर विगतः कवि कृष्णभूषण बलसँगको

 — पञ्च विस्मृत
✍By Pancha Vismrit




औँला काँपेका छन् यतिखेर, केवल एउटा लेखजतिको शब्द दौड दौडनुछ । एक अपत्यारिलो, एक अस्वाभाविक घटनाले अनौठै छाप छोडेको छ मनभित्र कतै ।

कृष्णभूषण बल, कवि जस्तै कवि, जसको असामयिक स्वर्गारोहणले साहित्यिक मन शोकाकुल भएका छन् । निठूर कृष्णभूषण बल, जसले यति छिट्टै, ६५ वर्षे उमेरमै, छोडेर जानुहुनेछ भन्ने शायदै कसैले कल्पना गरेका थिए  ।

यही जुन २६ को मङ्गलबार (२०१२) उहाँले हामी सबैलाई छोडेर गएपनि उहाँ हाम्रा मन-मनमा अमर भएर रहनुहुनेछ । मेरो मनमा भने उहाँसँग बिताएका पलहरू आलो भएर आएका छन् यतिखेर ।

जब मैले विराटनगरको साहित्यिक उर्वरतामा पाइला टेकेँ, वरिष्ठ कवि कृष्णभूषण बल मेरा एक आदर्श कविका रूपमा देखिनुभएको थियो । वास्तवमै भन्ने हो भने, मेरो आँखामा, उहाँभन्दा उच्च कवि व्यक्तित्त्वका, उहाँका भन्दा पृथक र उत्कृष्ट कविता लेख्ने कुनै कवि देखा परेनन् — विराटनगरमा मात्र नभएर सिङ्गै पूर्वञ्चलमा । अझ सिङ्गै देशमा । पठनमा सरलता, माधुर्य, भावमा गाम्भीर्य उहाँका कविताका विशेषता भए । शब्दकोशका पानाबाट जबर्जस्ती अप्रचलित, दूर्बोध शब्दलाई लिएर उहाँले आफ्ना कविताका ‘इन्ग्रीडिएन्टस्’ कहिल्यै बनाउनु भएन । बरू सरल र सरस भाषा शैलीको बाटो हुँदै विम्व र प्रतीकको शिखर उक्लनुभयो । र, त्यही बाटो हुँदै नै उहाँले आफ्ना कवितामा  संरचनात्मक पृथकता समेत ल्याउनु भयो ।

फलतः उहाँका कविता पढ्दै यो कविता कोद्वारा रचित हो भन्ने कुरो स्पष्ट हुन्छ । उहाँका कविताका संरचनात्मक विशेषता हुन् प्रायः हरेकमा अन्त्यानुप्रस राखिनु । यद्यपि, तिनमा पद्यको आदिम गन्ध पटक्कै पाइन्न । त्यसैले समाचार जस्तो कविता लेख्ने होड चलेको यो समयमा उहाँका कविता स्वाभाविक रूपमा पृथक छन् र अनुकरणीय रहेका छन् । थोरै लेख्ने तर उत्कृष्ट लेख्ने उहाँका कविता वास्तवमा ‘मास्टर पिस’ नै हुन् । उहाँले वनितासँगको एक अन्तरवार्तामा भन्नु पनि भएको छ — “कहिलेकाहीँ त छ महिना पनि जान्छ ।” अर्थात् कविताको सिर्फ सङ्ख्या बढाउनलाई कविता नलेखेर उहाँ ‘कविता’ लेख्नलाई कविता लेख्नुहुन्थ्यो । त्यही भएर नै उहाँले पुस्तकको सङ्ख्या उल्लेख्य बढाउन सक्नुभएन । र, यसैमा उहाँ सन्तुष्ट हुनुहुनथ्यो पनि । वि. सं. २०४१ मा प्रकाशित उहाँको ‘भोलि बास्ने बिहान’ को दोस्रो संस्करण वि. सं. २०५९ मा साझा प्रकाशनले प्रकाशित गरेको छ ।  यस अघि अर्थात् वि. सं. २०३४ मा ‘दाज्यू तिम्रो हात चाहिन्छ’ नामक खण्डकाव्य प्रकाशित गर्नुभएको थियो ।

वि. स. २०५९ को उत्तरार्धमा विराटनगरकै माटो कुल्चेर म आफ्नो एक उपन्यास प्रकाशनको तयारीमा लागेँ । इटहरीका साहित्यकार डा. बद्रिविशाल पोखरेलले त्यसको पाण्डुलिपि अध्ययनगरिसकेपछि मेरो अनुहारमा हेरेर भन्नुभयो, “मैले आफ्ना केही रचनाहरू च्यातेर मिल्काएको छु । राखेको भए हुनेरहेछ लाग्छ अहिले । पुस्तकको रूपमा धेरैबाट उत्कृष्ट छानेर प्रकाशन गर्नु राम्रो हो ।”

मसित त ‘धेरै’ कहाँ थिए र ? थियो एउटै । थन्काएँ उपन्यास र लागेँ कवितातिर ।

जम्मा ३६ वटा कविताहरूको सङ्ग्रह प्रकाशन गर्ने रहर र शाहस दुवै ममा पलाएर आयो । कृष्णभूषण बल त भन्नुहुन्थ्यो, “एउटा सङ्ग्रह त आउनै पर्यो भनेर साथीहरूले साह्रै भनेपछि ‘भोलि बास्ने बिहान’ को प्रकाशन गर्नुपरेको हो ।” तर मलाई त कसैले त्यसरी कर गरेका थिएनन् । न त कसैले मेरा कवितालाई अब्बल दर्जाको कसी नै लगाएका थिए । हामीबीच यही नै भिन्नता रह्यो कृति प्रकाशन गर्ने मानसिकता निर्माणको  । म असफल भएँ । उहाँ सफल हुनुभयो ।

मैले मेरो प्रथम प्रकाशित कविता सङ्ग्रहको नाम ‘जीवन आँशु र कविता’ राखेको थिएँ । जुन शीर्षकको कवितामा  ‘नदेखेको आकाश’ भन्ने शब्द रहेछ। जुन मैलेभन्दा पहिल्यै उहाँले देख्नुभयो, र त्यसलाई ‘नदेखिएको आकाश’ गरिदिनुभयो । त्यही नै मेरो सो प्रथम प्रकाशित कृतिको नाम रहनगयो । कवि सुमन पोखरेलको गीत सङ्ग्रह ‘हजार आँखामा यी आँखा’को शीर्षक पनि उहाँले नै राख्नु भएको थियो — पछाडिको ‘धाउँछन्’ शब्दलाई काटेर । र, यसरी मेरो कृतिको न्वारन उहाँबाटै भएको थियो भनेर यहाँ उल्लेख गर्दा गौरवानुभूति भएको छ मलार्इ ।

नदेखिएको आकाश (वि. सं. २०६०, वैशाख, १३) का कविताहरू पढेर उहाँले  “एक राम्रा कविको उदय हुँदैछ है यहाँ । भनेर प्रतिकृया दिनुभएको थियो । सस्तो भावुकता बोकेका मेरा कविताहरूभन्दा पनि उहाँले मेरो सो पुस्तकको लागि मैले लेखेको लेखकीयको तारिफ गर्नुभएको थियो । नदेखिएको आकाशसँगसँगै अन्य दुई कृति पनि प्रकाशित हुने क्रममा थिए । एक, कवि मुकुल दाहालको ‘सीमातीत सीमान्त’ र पत्रकार मधु राईको ‘नारी आयाम’ । नारी आयामकी लेखिकालाई मेरो लेखकीय देखाउदै भाँनुभएथ्यो, “यी यस्तो लेख्नुहोस् न लेखकीय ।” किनभने उहाँ ‘के लेख्ने के’को अवस्थामा हुनुहुन्थ्यो । मेरो लेखकीयमा अभिव्यक्त कुरा उहाँले कुनै एक पत्रिकामा व्यक्त गरिसकेको, विचारसँग मेल खान गएको कुरा पनि गर्नुभयो । यसले भने मेरो मनमा केही असजिलोपनाको अनुभव भएको थियो । किनभने मैले उहाँको त्यस्तो अन्तर्वार्ता कतै पढेको थिइनँ ।

विराटनगरको साहित्यिक उर्वरतामा म आफूलाई त्यसरी अभ्यस्त बनाउँदै लगेको थिएँ । त्यो मेरो साहित्यिक प्रशिक्षणकाल थियो । हरेक साहित्यिक कार्यक्रम र गोष्ठीहरूमा मेरो सहभागीता रहन्थ्यो । र, हरेक ती सहभागिताहरूबाट एकदुई कुराहरू सिकेर फर्किन्थेँ म । वाणी प्रकाशनले पाक्षिक कवि गोष्ठी गर्थ्यो । अद्यापि छ । ती गोष्ठीका मुख्य आकर्षण थिए, त्यसताका — कवि मनु मञ्जिल, श्रीधर शर्मा र दिनेश पौडेल । उहाँहरू इटहरीबाट आउनुहुन्थ्यो । गोष्ठी सकेपछि उहाँहरू कृष्णभूषण बलसँग केहीबेर गफ गर्नुहुन्थ्यो र फर्किनुहुन्थ्यो । म कम बोल्ने मान्छे । त्यो भीडको एकछेउबाट ती सबै कुरा नियाली रहेको हुन्थेँ । सिकिराखेको हुन्थेँ । एक्लै । र, कहिले आफूले वाचन गरेको कविताको ‘कमेन्ट’ माँगिरहेको हुन्थेँ । कविता कस्तो लेखिनु पर्छ ? अथवा साहित्य सिर्जना कसरी गरे त्यो उत्कृष्ट बन्दछ भन्ने कुराको ज्ञान मैले कृष्णभूषण बलबाटै लिएको हुँ ।

कवि मनु मञ्जिलबाट पनि धेरै ज्ञान लिएको छु यस कुरामा । उहाँ भने कृष्णभूषण बलको एकदमै सच्चा भक्त हुनुहुन्थ्यो । त्यो ताका मनु मञ्जिल दुई कविको खुबै चर्चा गर्नुहुन्थ्यो । एक कृष्ण भूषण बल र दोस्रो वैरागी काइँला । उहाँ वैरागी काइँलाका कविताका टुक्राहरू अक्सर राम्रा कविताका उदाहरणका रूपमा पेस गर्नुहुन्थ्यो । यता ‘कृष्णभूषण’ शीर्षकमा समेत उहाँले कविता लेख्नुभएको छ ।

मैले मलेसियाबाट दोस्रो कविता सङ्ग्रहको तैयारी गर्न लाग्दा मनु मञ्जिलबाट एउटा कुरोको अपेक्षा गरेको थिएँ । त्यो थियो सो सङ्ग्रहमा समाविष्ट सबै कविताको उहाँबाट अङ्ग्रेजीमा अनुवाद होस् । तर त्यो योजना उहाँको व्यस्तताको कारण सफल हुन सकेन । जति कविता अनुदित भएका छन् तिनैलार्इ मात्र भएपनि सङ्ग्रहमा राख्नुपर्यो भन्ने मेरो कुरोप्रति उहाँले भन्नु भएको थियो, “ हतारको कामको जस र महत्त्व हुन्न भन्नुहुन्छ कृष्णभूषणज्यू ।” अन्ततः सबै योजना असफल भए । आफैँले अनुवादको काम थालेँ । कृष्णभूषण बलज्यू कतिसम्मको प्रभावशाली हुनुहुन्थ्यो भन्ने कुरोको आँकलन यहाँबाट सजिलै गर्न सकिन्छ ।

कम बोल्ने, शान्त र शालीन स्वाभावको कृष्णभूषण बलसँग केवल एउटा यात्रा गरेको छु । विराटनगरदेखि धरानसम्मको । जनयुद्ध चलिरहेको अवस्था । ठाउँठाउँमा चेकिङ । देशभर अशान्ति फैलिरहेको बेला कवि बद्रि पलिखेले आफ्नो ‘शान्तिस्तूप’ कविता सङ्ग्रहको विमोचन कार्यक्रम राख्नुभएको थियो धरानमा, जहाँ कृष्णभूषण बल प्रमुख अतिथिको रूपमा आमन्त्रित हुनुहुन्थ्यो । त्यही मौकामा उहाँसँग छोटो र ऐतिहासिक यात्रा गरेको थिएँ । साथमा हुनुहुन्थ्यो — विवश पोखरेल, देवी पन्थी, महेश मार्सेली, मीन कुमार नवोदित श्रेष्ठ, सीमा आभास, लावण्य सापकोटा आदि । दुई सालअघि मात्र झापातिरको एक कार्यक्रममा उहाँकै हातबाट निमन्त्रणा-पत्र पाएको थिएँ । पत्र लिइसकेपछि हिँड्नेदिनको ठीक एक दिन अघिमात्र उहाँलाई फोनमा भनेँ, “म त जान नपाउने भएँ ।”

त्यसरी उहाँसँग यात्रा गर्ने अरू पनि मौका आउला लागेको थियो । त्यही नै अन्तिम मौका थिएछ । चुकाएँ ।

(कवि कृष्णभूषण बलको अटोग्राफ)

उहाँसित केवल दुई प्रश्न सोधेको थिएँ । मैले नजानेका । ती थिए — “उत्तरआधुनिकतावाद भनेको के हो ?” र “के गद्यमा पनि खण्डकाव्य लेख्न सकिन्छ ?” उहाँले प्रथम प्रश्नको जवाफ, “धेरै पछि हुने कुराको बारेमा लेख्यो भने त्यो उत्तरआधुनिकता हुनजान्छ ।” भनेर दिनुभएको थियो, भने दोस्रो प्रश्नको जवाफमा, “ हुन्छ, के तपाइँ लेख्दै हानुहुन्छ ?” सोध्नुभएको थियो । “लेखेर बाँच्न नसकिने अवस्थामा पनि हामी साहित्यलाई किन यति धेरै माया दिइरहेका छौं ?” — तेस्रो प्रश्न मनको, मनमै रह्यो ।

हामीले उहाँबाट लिने सबैभन्दा ठूलो शिक्षा हो — परिवार नै सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण हो भन्ने । उहाँले यस कुरालाई प्रमाणित गर्नुभएको छ मोफसललाई आफ्नो साहित्यिक कर्मथलो बनाएर जहाँ वाणी प्रकाशन एक साहित्यिक आस्थाको रूपमा उभिएर रहेको छ । वनितासँगको एक अन्तवार्तामा भन्नु पनि भएको छ, “मैले आफ्नो परिवारलाई बिर्सेर कहिल्यै साहित्यमा लागिनँ ।” आफ्नो दूर सपनाको पछि लागेर परिवार बिर्सनेहरूका लागि यो एक ‘अलार्म’ हो ।

वि. सं. २०६० को उत्तरार्धतिर उहाँ अर्को एक कविता सङ्ग्रह प्रकाशित गर्ने मनसायमा हुनुहुन्थ्यो । तर अचम्म त के भने सो सङ्ग्रहमा समाविष्ट हुने कतिपय कविताहरू उहाँका हातमा थिएनन् । ती कविताहरू देशका कुनै चर्चित पत्र−पत्रिकामा प्रकाशित थिए । तर, कुन अङ्कमा प्रकाशित थिए भन्ने कुराको उहाँलाई हेक्का थिएन । यसकोलागि कवि तथा कथाकार विवश पोखरेल उहाँलाई सम्झाइरहेको सुनिनुहुन्थ्यो । यही क्रममा एक दिन उहँले मलाई पनि आफ्ना केही कविता पढ्न दिएर प्रतिक्रिया माग्नुभयो । म अक्क न बक्क भएको थिएँ — मैले गुरू मानेका कविले आफ्ना कविताको प्रतिक्रिया माग्दा ।  उहाँको एक कविताको शीर्षक थियो ‘वातावरण’ जुन शीर्षक मलाई उति मन परेन । प्रतिक्रिया त दिनै पर्यो र भनेँ, “यसलाई परिवर्तन गरे कसो होला ?” तर त्यसपछि मेरो बोलि फुट्न सकेन । अर्थात् के कारणले परिवर्तन ? — को स्पष्टिकरण दिन सकेन ।

यतिखेर म विराटनगरदेखि टाढा छु । कृष्णभूषण बलको देहावसानले विराटनगर झनै टाढा लाग्न थालेको छ । उहाँको सम्झनामा शब्द दौडनु अनन्त यात्रामा निक्लनु जस्तै लाग्छ । उहाँको देहावसान भए पनि कृष्णभूषण बल नाम सदा अमर रहनेछ, उच्च रहनेछ ।

बस्, अहिलेलालाई श्रद्धा सुमन उनै छोडिजाने कविप्रति ।

०००


 २ जुलाई, २०१२, दम्माम, केएसए




Also published on www.samakalinsahitya.com

Comments

  1. कवि कृष्णभूषणसित मात्रै एक पटक भेटेको छु । र अझै वहाँको अनुहार झल्झलती सम्झिन्छु कहिलेकाहिँ । संगत गर्न पाएन, तर पनि वहाँका कविताहरूबाट धेरै जानेको छु बुझेको छु कविता लेखन र कविताकैबारेमा । एक कवि जसले नेपाली कविता लेखनमा आफूलाई स्थापित गरेर जानु भयो । मोफसलमा रहेर केही गर्न सकिन्न अथवा मोफसल सधैँ पछाडि छ भन्ने भनाईलाई गलत साबित गरे आफ्नो लेखनको क्षमताले । कवि मित्र पञ्चजीले धेरै राम्रो लेख्नु भयो कवि कृष्णभूषणबारे । धन्यवाद ।
    Chandra Gurung

    ReplyDelete

Post a Comment

Total Views

Please, leave a comment

Wikipedia

Search results

POEMS FROM THE HIMALAYAS

स्वर : सुनिता थेगिम, सेमिहाङ सिङ्गक; अनुवाद : पञ्च विस्मृत

स्वर : सुनिता थेगिम, विकाश लिम्बू; गीत : हाङपाल आङबुहाङ; अनुवाद : पञ्च विस्मृत

स्वर : विकाश लिम्बू, गीत : हाङपाल आङबुहा, अनुवाद : पञ्च विस्मृत

कथाकार जीवन देवान गाउँलेको आवाजमा "एउटा अरपे गाउँमा"

प्रदर्शनीमा जिन्दगी । कविता । पञ्च विस्मृत

प्रदर्शनीमा जिन्दगी – पञ्च विस्मृत उसको जिन्दगी आज सार्वजनिक स्थलमा प्रदर्शनको लागि टाँगिएको छ । कोही आउँछन् र दुई...

Posted by Pancha Vismrit on Friday, November 13, 2020

प्रवासी प्रवाहमा सहभागिता जनाउँदै

रेगिस्तानी दशैँ । कविता । पञ्च विस्मृत

रेगिस्तानी दशैँ — पञ्च विस्मृत हिउँदको फूलजस्तो निस्तेज उमङ्ग परदेशीका आङमा बेखबर फुल्छ तर, सिङ्गो संवेदन हल्लाएर झर्छ...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, October 22, 2020

ढुङ्गा हुँ म तिमी मलाई । गीत । पञ्च विस्मृत

गाए गीत नगाए कविता - पञ्च विस्मृत ढुङ्गा हुँ म तिमी मलाई, प्रेमले गाल्न नखोज थानमा राख मन्दिरको, दिलमा राख्न नखोज भेल...

Posted by Pancha Vismrit on Monday, September 28, 2020

A Poem by Pancha Vismrit, Translated by Hem Bishwakarma

Day 1 Today is the first day of my participation in this 8-day Russian poetry flash...

Posted by Pancha Vismrit on Wednesday, September 9, 2020

Sagarmatha Sahitya Pratishthan Presents Pancha Vismrit

स्रष्टा परिचय र उपनामको रहस्य -- ४० -------------------------------------------------- कवि पञ्च विस्मृत बजारिया...

Posted by सगरमाथा साहित्य प्रतिष्ठान नेपाल on Sunday, July 26, 2020

कोरोनाले छोडेर गएको दिन । कविता । पञ्च विस्मृत

कोरोनाले छोडेर गएको दिन - पञ्च विस्मृत एक दिन जब खुल्नेछ विश्व जब छोडेर जानेछ कोरोनाले – मजदुरहरुले पेटभर खाना खान...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, July 30, 2020

Pancha Vismrit, Sketched by Krishna Marsani

आशाको रङ । कविता । पञ्च विस्मृत

आशाको रङ — पञ्च विस्मृत मलाई यी उठ्दै गरेका अग्ला घरहरुको रङ खुब मन पर्छ मानौँ कि उठ्दैछन् नैराश्यताको जमिनलाई...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, July 16, 2020

काँडाको ओछ्यानबाट । कविता । पञ्च विस्मृत

काँडाको ओछ्यानबाट म के गरुँ ? कहाँ जाऊँ ? मित्रलाई सम्झूँ कि शत्रुलाई सम्झूँ ? फूललाई सम्झूँ कि काँडालाई सम्झूँ ? सबैको...

Posted by Pancha Vismrit on Monday, April 27, 2020

Prakash Dipsali Writes

परदेशी कवि तथा लेखकहरुको प्रिय नाम हो पञ्च विस्मृत । मलेसियामा रहदा असाध्यै चर्चामा रहेका कवि पञ्च विस्मृत सुन्दर कविता...

Posted by Prakash Dipsali on Monday, April 27, 2020

नेपालबन्द । कविता । पञ्च विस्मृत

नेपालबन्द – पञ्च विस्मृत शोकमग्नझैँ लाग्छ आज यो मनको शहर कुनै सपना बुन्नु छैन न त टिप्नु नै छ जून आज मनको शहर बन्द...

Posted by Pancha Vismrit on Tuesday, March 31, 2020

प्रेम र राजनीति । कविता । पञ्च विस्मृत

प्रेम र राजनीति – पञ्च विस्मृत तिम्रो रुपको वर्णन गर्ने कुनै शब्दको आविस्कार भइसकेको छैन दुनियाँमा । बस, तिम्रो...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, February 13, 2020

आँधीवेहरीसँग जुध्ने । गीत । पञ्च विस्मृत

आँधीवेहरीसँग जुध्ने, साहस जुटाइदेऊ भगवान जीवनयुद्ध जित्ने एउटा, दर्शन सिकाइदेऊ भगवान असल मान्छे बन्न खाजेँ, आफ्ना पराइ...

Posted by Pancha Vismrit on Saturday, November 2, 2019

उमेर जसप्रति कहिल्यै नटुङ्गिने गुनासो छ । कविता । पञ्च विस्मृत

उमेर जसप्रति कहिल्यै नटुङ्गिने गुनासो छ – पञ्च विस्मृत क्यालेण्डरका पानाहरु कुल्चँदै हुण्डरीको वेगमा एक निरपराध...

Posted by सिर्जना डबली on Wednesday, November 6, 2019

हजुरबा र समय । कविता । पञ्च विस्मृत

हजुरबा र समय — पञ्च विस्मृत सदियौँदेखि हो यो वेगीलाई समयलाई थुन्न हाम्रा हजुरबाहरुले फलामको बडेमानको पिँजडा बनाउँदै...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, October 4, 2018

अग्रजहरु । कविता । पञ्च विस्मृत

अग्रजहरु – पञ्च विस्मृत अलिक मास्तिर पहाडको उकालो बाटोमा गुनगुन गुनगुन गर्दै एक हुल मानिस हिँडिरहेका देखिन्छन्...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, May 16, 2019

याद २ । कविता । पञ्च विस्मृत

याद २ — पञ्च विस्मृत ब्यूँझिएको मात्र के हुन्छु समय नुहेको डालीमा बसेर एकाबिहानै चिर्बिर चिर्बिर गर्छे प्रिय...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, February 14, 2019

छिमेकीको हवेली देखेर । कविता । पञ्च विस्मृत

छिमेकीको हवेली देखेर — पञ्च विस्मृत छिमेकीको हवेली देखेर मैले पनि ठडयाएँ कल्पनाको राजधानीमा बडेमानको घर । सपनाहरुको...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, August 16, 2018

शब्दहरु । कविता । पञ्च विस्मृत

शब्दहरु — पञ्च विस्मृत शब्दहरु यी मसिना शब्दहरु ! कुम्लो कुटुरो बोकेर बाहिरिएको मान्छे घर फर्किएजस्तै एउटा...

Posted by Pancha Vismrit on Friday, December 1, 2017

कहिले आउँने दिनभरि । गीत । पञ्च विस्मृत

कहिले आउँने दिनभरि, आइपुग्ने कहिले शाम धाइरहने यो सम्झनाको, खै के होला नाम ? कुटुकुटु खाइरहन्छ, आँखाभरि...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, December 29, 2016

परदेशिएर । कविता । पञ्च विस्मृत

परदेशिएर मनभित्र कतै बज्छ सौन्दर्यको तीखो आवाज म सुन्छु म हेर्छु परेलाहरुमा अडिएर टिलपिल टिलपिल आँशु साँच्ची...

Posted by Pancha Vismrit on Monday, April 7, 2014

Popular posts from this blog

तक्सङमा जन्मिएकी तक्सङ माइली

आमा, तिम्रो सम्झनामा

ग्रहण छापियो दिवाकर रहेनन् !

कति झरी बादल रूझेर आएँ । पञ्च विस्मृत । स्वरूपराज आचार्यको स्वरमा

Swaroopraj Acharya Live - Releasing a Song Written by Pancha Vismrit

समुद्र २ । कविता । पञ्च विस्मृत । सन्जीव राईको लाइभ वाचन

नेपालबन्द । कविता । पञ्च विस्मृत । हङकङबाट वज्रकुमार थुलुङ राईको लाइभ वाचन

फर्किँदैछु स्वदेश । गीत । पञ्च विस्मृत । विवेक दुलाल क्षेत्रीको लाइभ वाचन

प्रिय विगत । कविता । पञ्च विस्मृत

अलार्म । कविता । पञ्च विस्मृत । राम गोपाल आशुतोषको वाचन

बालक दुर्बासाको गनगन । कविता । पञ्च विस्मृत । राम गोपाल आशुतोषको वाचन

On Instagram

View this post on Instagram

Dedicated to those staying abroad

A post shared by Pancha Vismrit (@pancha.vismrit) on