दोस्रो विश्वको खोजी



साहित्यिक यात्रा अनवरत चलिरहेछ, र चलि नै रहनेछ । यस दौडानमा धेरै जनाको असीम माया र सद्भाव पाएको छु । तिनै माया र सद्भावका सुन्दर नमूनाहरु हुन् निम्न लेखरचना । हृदयदेखिको धन्यवाद भन्न चाहन्छु सर्जक तथा सञ्चारकर्मी देवेन्द्र सुर्केली, सर्जक दिलीप सगर राई तथा लघुकथाकार राजु क्षेत्री अपुरोलाई । 

★निम्न रचनाहरू निक्कै पुराना हुन् । एक अार्काइवको रूपमा मात्र यहाँ राखिएका हुन् ।
— पञ्च विस्मृत


दोस्रो विश्वको खाजी
✍ देवेन्द्र सुर्केली
नेपाल सन्देश साप्ताहिक, वर्ष २, अङ्क १९
साउन ५, २०६४, जुलाई १४, २००७


“मेरो लिऊँ र ? अहिले समय नै भएको छैन, मैले केही त गरेको छैन !”

कुराकानीको बीचमा अभिव्यक्तिको कुरा निकालेपछि पञ्च विस्मृत पन्छिन खोजे । यद्यपि, कुराकानीको क्रममा धेरै नै कुरा फुत्काइसकिएकोले उनले भाग्न भने पाएनन् । वास्तवमा पञ्च विस्मृतको बारेमा लेख्नुपर्दा यो तीन कोलमको पृष्ठ कमै हुन्छ ।

भन्नैपर्दा मलेसियाबाट प्रकाशित हुने पत्रपत्रिकाहरुमा एउटा परिपक्व रचनाले कहिलेकाहीँ छाउने गर्छ । यहाँस्थित साहित्यिक संस्थाहरुले पनि उनको नाम लिइरहने गर्छन् । कहीँ कतै सदस्यको पदपूर्ती गर्नुपर्यो भने फुत्त पञ्च विस्मृत भन्ने नाम फुत्कन्छ । यो उनको लेखाइको दम हो । तर धेरैले उनीसँग प्रत्यक्ष भेटघाटको अवसर भने प्राप्त गर्न सकेका छैनन् ।

उनी भूमिगत हैनन् । बरु साहित्यलाई दोस्रो विश्वको नाम दिँदै साहित्यको लागि मरिमेट्ने सर्जक हुन् । तर समयले उनलाई मलेसियाको एउटा सानो राज्य मलाक्काको एउटा चैनिज रेष्टुरेण्टमा थुनिदिएको छ । उनी त्यही रेष्टुरेण्टमा घोटिइरहन्छन् । दिनरात घोटिइनु र बाँकी रहेको समय समुद्रको तीरमा गई कविताका बिम्ब उतार्नु उनको दिनचर्या हो । मलेसियामै सङ्घर्षरत नेपाली भाषी साहित्यकारहरुको सम्पर्कमा रहेर साहित्यक उर्जा दिनु उनको काम भएको छ । यति हो, उनी स्वयम् संलग्न हुन सक्दैनन् ।

यो त भयो उनको सार्वजनिक जीवनको पाटो । उनको भित्री पाटो के छ ? राजी भइसकेपछि उनबाट आएको शब्दहरुको बाढीलाई जस्ताको तस्तै उतारिएको छ :

“म मावलमा हुर्किएको मान्छे, भनेँ । तर, किन भन्ने प्रश्न गर्नुभएन ।”

मलेसिया किन आउनु भयो भन्ने प्रश्न भुइँमा खस्न नपाउँदै पञ्च विस्मृतजीले भन्नुभयो ।

साधारणतया नेपालीले मावलमा हर्किनु, काकाकाकी, बडाबडीकोमा हुर्किनु सामान्य नै हुने गर्दछ । यति सोचिएको थियो । वाध्यता पीडा भन्ने त आफ्नै ठाउँमा छ । पञ्च विस्मृतको मावल बसाइको पनि बेग्लै कथा रहेछ ।

वि. सं. २०३८ सालमा बुबा भक्तबहादुर खजुम लिम्बू र रेतमाया लोहरुङ खजुम लिम्बूको सन्तानको रुपमा वसन्तटार २, देउराली, धनकुटामा जन्मिएका हुन् पञ्च विस्मृत । तर उनको बुबाको सक्कल उनलाई याद छैन । छोरा बामे सर्दैगर्दा उनी हराए । मृत वा जिउँदा छन् हालसम्म कसैलाई थाहा छैन । तसर्थ उनी मावलमा हुर्किएका रहेछन् ।

मावलको लाडप्यार पाएर होला, उनको स्वभाव झगडालु थियो । उनको भनाइअनुसार विद्रोही स्वभावको थियो । यस्तो विद्रोही स्वभावको मान्छे पनि हाल एउटा राम्रो कवि, गीतकार, गजलकार, लेखक र टिप्पणीकार बनेका छन् । र, विद्रोही मान्छे भावुक पनि हुन्छन् भन्ने करा प्रमाणित गरेका छन् ।

साहित्यसम्बन्धि केही बहसहरु चले, गन्थनको क्रममा । देशको विकाश र साहित्यको विकाश एकै गतिमा चल्ने रहेछ । हाम्रा बाजेबज्यैहरु भन्ने गर्थे, “अब गाडीको बाटो खनिने भयो, हाम्रो गाउँठाउँमा पनि । चोरडाँका पनि आउने भए । तिमीहरु होसियार रहनू है !”

त्यसैगरि भरियाहरुले खुबै विरोध गरे । हामीले बोकिरहेको भारी गाडीले बोकिदिएपछि हाम्रो रोजीरोटी खोसिने भयो । खोटाङमा भारी बोकाउन ल्याइएका खच्चडहरुलाई भरियाले कुटेर मारिदिएका उदाहरणहरु हामीसँग प्रशस्तै छन् । अलिकति त्यतातिर सोचेर हेर्ने हो भने डाँडाकाँडामा मन राखेर साहित्यको बिम्ब खोज्नेहरुले सुविधासम्पन्न ठाउँमा कस्तो साहित्य कोर्ने ? भन्ने प्रश्न पनि टट्कारो नउब्जिएको हैन । तर प्रवासको सुविधासम्पन्न ठाउँमा साहित्यको लागि केही नहोला भन्ने मन बिलकुल हटेर गएको छ । केही समयअगाडि जनपृष्ठभूमि साप्ताहिकमा प्रकाशित पञ्च विस्मृतकै लेखलाई उदाहरणको रुपमा लिँदा पनि हुन्छ— “प्रवासमा आफ्नै खाले बिम्बहरु छन् ... ।”

पूर्वाञ्चलमा भेडेटारलाई पर्यटकीय स्थलको रुपमा धेरै नै चर्चा गरिन्छ । भेडेटारदेखि डाँडैडाँडोको बाटो छ डाँडाबजार, राजारानीतिर । हो, त्यही बुधबारे, मौनाबुधुक, वसन्तटारको सेरोफेरोमा धेरै नै साहित्यकारहरुको जन्म भएको छ । दिवा चेम्जोङ्ग, भीमा खजुम लगायत कैयन् नामहरुको लर्कोमा पञ्च विस्मृत पनि जन्मन पुगेका हुन् । तर दिवा चेम्जोङ्ग, भीमा खजुमहरु जतिले धरानको परिवेशबाट आफूहरुलाई माथिबाट ल्याउन खोजे पनि पञ्च विस्मृत भने आफ्नै तरिकाले माथिबाट आइरहेका थिए ।

प्रारम्भिक शिक्षा श्री मौनाबुधुक प्रा. वि. माथिल्लो गिद्धेबाट सुरुवात गरेर श्री सिंहदेवी मा. वि. चौकीभञ्ज्याङबाट ०५६ मा एसएलसी गरेका हुन् उनले । उनको गाविसले मोरङको भूभाग छुन्छ । र, त्यहाँबाट धनकुटा बजारभन्दा तराईको भूभाग नजिक पर्छ । तसर्थ एसएलसीपश्चात् मोरङकै सुकुना बहुमुखी क्यामपसमा भर्ना हुन पुगे । क्याम्पसे जीवन नै त हो नि साहित्यलाई मलजल हुने, साहित्यिक भित्ते पत्रिका निस्कने, लेक्चरचरहरु साहित्यकार हुने । त्यसकारण साहित्यिक माहौलमा अघि बढ्न उनलाई त्यहाँ धेरै सजिलो भयो ।

युवाकालमा नलेख्ने पनि क्याम्पसमा पुगेपछि एक चोटि लेख्छन् । शायद तरुनो उमेर र साथीसङ्गीहरुको भेटले होला । खै र, पञ्च विस्मृत त्यस कोटीमा परेनन् । किनभने उनले मा. वि. स्तरमा पढ्दै लेख्न सुरु गरेका थिए । तसर्थ उनको लगाव एकोहोरो बढ्यो साहित्यतिरै । साहित्यमा उनको लेखन क्षेत्र कविता, गीत, गजल रह्यो ।

उनको पहिलो प्रकाशित कविता ‘हिजो आज र भोलि’ हो, जुन जुही स्वर्ण अङ्कमा प्रमाशित छ । त्यसपश्चात् विभिन्न पत्रपत्रिकाहरुमा उनका रचनाहरु प्रकाशित भइरहे । त्यहीमाथि ०५९ सालमा महेन्द्र मोरङ आदर्श बहुमुखी क्याम्पसमा आयोजित एक कविता प्रतियोगितामा प्रथम हुन पुगे । यो त सुरुवात नै थियो । ०६० सालमा वनिता प्रकाशनले आयोजना गरेको कविता प्रतियोगितामा पनि उनी प्रथम नै हुन पुगे । विराटनगरमा कवि मनु मञ्जिल, वरिष्ठ कवि कृष्णभूषण बल, वरिष्ठ कथाकार तथा वाणी प्रकाशनका अध्यक्ष परशुप्रधान आदिको सामिप्यता पाउनुले उनको लागि स्थापित साहित्यकार हुने बाटो खुल्ने नै भयो । र, साहित्यकै लागि केही गर्छु, साहित्यकै लागि मरिमेट्छु भन्ने सङ्कल्प गर्न थाले । र, वाणी प्रकाशन विराटनगर र इटहरी साहित्य सञ्चार समूहको आजीवन सदस्यता लिन पुगे ।
लेखियो, केही चर्चित पनि भइयो भन्ने मनले भनेपछि उनमा सङ्ग्रह निकाल्ने भूत चढ्न थाल्यो । यो भूतले प्राय: युवा साहित्यकारहरुलाई एक पटक गाँज्ने गर्छ— बिछट्टै । त्यो बेला जस्तो होस्, सङ्ग्रह निस्कोस् भन्ने हुन्छ । अनि निस्किसकेपछि पछुताउँछन् सर्जकहरु । पञ्च विस्मृतबाट पनि यो कुराको पुष्टि भयो । वाणी प्रकाशनकै प्रकाशनमा ०६० सालमा नदेखिएको आकाश नामक कविता सङ्ग्रह प्रकाशित भयो, जसको नेपालमा छुट्टै विशेषता रहेको छ । अब युवा कविहरुको सूचिमा पञ्च विस्मृत पनि गनिए । तर उनलाई उक्त कृतिभित्र सङ्ग्रहित कवितामाथि चित्त बुझेन रे । सङ्ग्रह मान्छन्, तर कतिपय कविताहरुलाई कविता मान्दैनन् । विमोचनकै दिन उक्त कुरा ओकलेँ भनेर भन्छन् उनी ।

त्यो जीवनकालमा उनले एउटा हस्ताक्षर नामक उपन्यास पनि लेखेको कुरा बताएका छन् । हस्ताक्षर नाम रहेको उक्त उपन्यासलाई प्रकाशित गर्न पनि मन गरेका रहेछन् । उपन्यास उपन्यासको ढाँचामा छ कि छैन भनेर साहित्यकार बद्रीविशाल पोखरेललाई देखाउन पुग्दा केही त्रुटिहरु औँल्याइदिएपछि त्यसलाई थन्क्याउन पुगेछन् । अब हेर्न पाइन्छ कि पाइँदैन भन्दा उनी भन्छन्, “सम्पादन गर्ने सोचमा छु ।”

जीवनको कालखण्डले छिनछिनमा मोड लिन्छ । एउटा स्थापित भइसकेको कविलाई धेरैबेर रहिरहन दिएन समयले । उनको सानो संसार रहेको घर पनि अचानक जल्न पुग्यो । जलेर खण्डहर बनेको घरबाट कुनै बाटो निस्कन सकेन जीवनको । सारा युवाहरु विदेशिने क्रम बढेकोले उनले पनि विदेशिने निर्णय गरे । र, सन् २००४ मा मलेसिया आइपुगे ।

मलेसियामा पञ्च विस्मृतका रचनाले बेग्लै ठाउँ पाइरहेका छन्— सर्जक अदेखमा भएपनि । सबैभन्दा ठूलो कुरा लेख्नु पर्योे । भेला भएर भन्दा पनि लेखेर उपस्थित हुनु पर्यो । उनी लेखेर उपस्थित भइरहेका छन् ।

यहाँ सकृय नभएका भने हैनन् । सन् २००५ मा केही साथीहरुले उनलाई गोरखाली वेदनाको सम्पादनको अभिभारा सुम्पिदिए । उनले त्यो अभिभारालाई राम्ररी नै पूरा गरे । जुन तथ्य मलेसियाको दस्तावेजबाटै हराउन लागेको थियो ।

अनि, आफूलाई अनकन्टार लाग्ने मलाक्कामा थुनाइदिएको भए पनि ऐतिहासिक ठाउँमा आइपुगेको रहेछु भन्ने गर्व रहेछ उनमा । केही साथीभाइहरु भेट्न आइपुग्छन् । कोही आफ्नै नाममा आइपुग्छन्, कोही मलाक्का घुम्ने नाम लिएर ।

यो तीन वर्षको लामो बसाइलाई पुन: दुई वर्ष थपेका छन्, र यस बसाइबीच एउटा कविता सङ्ग्रहको तैयारी पनि गरेका रहेछन् । ‘पाइलापीडा’ नाम राखिएको सङ्ग्रहलाई अङ्ग्रेजी र नेपाली भाषामा प्रकाशित गर्ने सोचमा अगाडि बढिरहेका छन् । नेपाली साहित्यलाई विश्वसामु पुर्याउन अङ्ग्रेजी भाषामा अनिवार्य अनुवाद गर्नु पर्ने धारणा राख्छन् ।

एउटा चैनिज बच्चालाई सानो भिडियो गेममा यति धेरै कुरा राखिदिइएको छ कि ऊ त्यहाँ अलमलिन सकोस् । त्यसको मतलव हो, गेम खेल्दाखेल्दै बच्चाले मेकालिकल ढङ्गले नलेज बढाउँदै लैजान्छ । अनि ऊ कसरी भावको सृजनशील हुने त ? फेरि यहाँको पत्रपत्रिकाहरुमा साहित्यका लागि कोलम छुटयाइएको हुँदैन । उनले त्यसको लागि प्रतिक्रिया पनि पठाएका थिए रे । तर अझैसम्म हेर्न भने पाएका छैनन् ।

नेपालमा धेरै साहित्यकारहरु त्यस्ता छन्, जसले जुन देशमा बसे त्यहाँको साहित्यलाई नेपाल भित्र्याए । र, नेपालको साहित्यलाई त्यहाँ पुर्याए । हामी मलेसियामा हुनेले पनि साहित्यको आदानप्रदान गरौँ न । यही बिचार उनमा ओतप्रोत भएको छ । र, साहित्य अनुवाद गर्नमा तल्लीन छन् । हेरौँ, र उनी एक राम्रो अनुवादक बन्ने आशा राखौँ ।

००

सृजनामा केही मलेसियाली सर्जक
✍दिलीप सगर राई


सबैको दाजु मलाया पैलो
कार्टुनिष्ट, लेखक साइबर सर्जक
मनि गोठाले, ईन्द्र नारथुङ्गे ।

साउदी बस्छ मनका धनी
अनुवादक कवि, रङ्गकर्मी सर्जक
पञ्च विस्मृत, गणेश खड्का ।

केस्रा प्रवक्ता बागी लेखक
म दिलिप सगर, दिलदु:खी जन्तरे
यात्रा सर्जक, प्रयोगवादी ।

साहित्यकार गजलकार
केस्राका प्रवर्तक केस्राका अभियन्ता
मौलश्री लिम्बू, राज आङ्देम्बे ।

केस्रा सर्जक उपन्यासकार
तप्कनाका प्रवक्ता, तप्कना प्रवर्तक
दान्झरी राई, तुलसी बिन्दु ।

अरापे कवि साहित्य कम
गजल अभियन्ता, पत्रकारिता बेसी
सबिन राई, सुमन केसी ।

मनको सुरो सन्तेको बाउ
लघुकथाकार हो जे लेख्यो त्यही भोग्यो
राजु अपुरो, पदम दु:खी ।

व्यापारी कवि मलाया बस्छ
युवराज साम्पाङ, जीवन गाउँले
सुम्निमा क्याफे, साहित्य गोड्दै ।

गीतकार रे सशक्त कवि
गजल अभियन्ता गजल अभियन्ता
रुबेन पुन, ऊ श्रीजन श्री ।

००

मलेसियामा भेटिएका केही साहित्यिक हस्ताक्षरहरु : सामान्य परिचय 
✍ राजु क्षेत्री अपूरो



मणि राई गोठाले : कुनै बेला मलेसियाबाट प्रकाशित श्रम साप्ताहिक पत्रिकामा लामो समयसम्म समसामयिक व्यङ्ग्यात्मक कार्टुन बनाएर पाठकहरुको दिल र दिमागमा अमिट छाप छोड्न सफल मनि राई गोठाले विशेषत: कथा विधामा कलम चलाउनुहुन्छ । साथै कवितामा पनि उहाँले राम्रै दक्खल राख्नुहुन्छ । उहाँले कृतिका रुपमा कथा सङ्ग्रह बजारमा ल्याइसक्नुभएको छ ।

दिलिप ‘सगर’ राई : हरेक विधामा कलम चलाउने दिलिप राई मोरङ निवासी हुनुहुन्छ । नयाँ विधा ‘केस्रा’का प्रवर्तक रहेर केस्रालाई स्थापित गर्न प्रयासरत राई साहित्यका एक हस्ताक्षर हुनुहुन्छ । उहाँले कविता, केस्रा, लघुकथा आदि पुस्तकहरू बजारमा ल्याइसक्नुभएको छ ।

जीवन देवान गाउँले : धनकुटा निवासी गाउँले विशेषत: कथाहरू लेख्नुहुन्छ । लामो समयदेखि मलेसियामा रहेर नेपाली भाषा र साहित्यलाई उचाइमा पुर्याउने गाउँले साहित्यका एक हस्ताक्षर हुनुहुन्छ भन्दा अतिशयोक्ति नहोला ।

इन्द्र नारथुङ्गे : सङ्गठित रूपमा रहेर मलेसियाबाट नेपाली साहित्यलाई विश्व सञ्जालसम्म पुर्याउने खोटाङ निवासी नारथुङ्गे कविता र समसामयिक विषयहरुमा कलम चलाउनुहुन्छ । उहाँको पनि कविता सङ्ग्रह बजारमा आइसकेको छ ।

श्रीजन श्री : गजल र कवितामा विशेष दक्खल राख्ने श्रीजनका सृजनाहरू निकै चोटिला हुने गर्दछन । अनामण्डलीको स्थापना गरेर गजलको प्रशिक्षण नै चलाउनुभएका सृजन श्रीका केही पुस्तकहरु बजारमा आइसकेका छन ।

मौलाश्री लिम्बू : केस्रा विधाका संस्थापक लिम्बू हरेक विधामा उत्तिकै दक्खल राख्नुहुन्छ । मलेसियामा रहेर नेपाली भाषा र साहित्यको विकासमा उहाँको अतुलनीय योगदान रहेको छ ।

हरि रानाभाट : कथा विधामा रुचि राख्ने तनहुँ निवासी हरि रानाभाटले एक उपन्यास बजारमा ल्याइसक्नु भएको छ । उहाँको कवितामा पनि उत्तिकै रुचि छ ।

सुमन केसी : पत्रकारको छवि बनाउनुभएका सुमन केसी कथा लेख्नुहुन्छ । पोखरा निवासी केसीका कथाहरुले पनि पाठकको मन जित्न सफल भएका थिए ।

तुलसी राई बिन्दु : प्राय: सबै विधालाई केन्द्रबिन्दु नै बनाएर लेख्नुहुने राई विशेषत: कार्टुनिष्ट हुनुहुन्छ । कम बोल्ने तर धेरै लेख्ने स्वभावका राईका पनि केही पुस्तक बजारमा आउने तरखरमा छन् ।

देवेन्द्र सुर्केली : पेशाले पत्रकार सुर्केलीका गजलहरु वरिष्ठ गायक आनन्द कार्कीले समेत स्वर दिइसक्नु भएको छ । कुनै बेला मलेसियालाई कर्मस्थल बनाउनुभएका सुर्केली एक जुझारु साहित्यकार हुनुहुन्छ ।

गणेश खड्का प्रतीक्षा : पत्रकार खड्काले नेपालमा छँदै थुप्रै नाटक लेख्ने र अभिनय पनि गरिसक्नु भएको थियो । कविता र नाटक विधामा दक्खल राख्ने भोजपुर निवासी खड्का हाल सेसेल्सबाट आफ्नो साहित्यिक यात्रालाई अगाडि बढाइरहनु भएको छ ।

टङ्क चन्द : रुकुम निवासी चन्द कथा गजल र कवितामा विशेष रुपले कलम चलाउनुहुन्छ । हाल उहाँ अमेरिकामा रहेर आफ्नो साहित्यिक यात्रालाई तीव्रता दिँदै आउनुभएको छ ।

दिल दु:खी जन्तरे : छोटो मीठो तरिकाले व्यङ्ग्यात्मक शैलीमा कविता, हाइकु लेख्ने जन्तरेको खास नाम पेसल माबुहाङ हो । गीत, गजल र कथामा पनि उतिकै रुचि राख्ने उहाँले लामो समयदेखि मलेसियामा रहेर नेपाली भाषा र साहित्यको विकासमा अग्रणी भूमिका खेल्दै आइरहनु भएको छ ।

रुबेन पुन : बाग्लुङ निवासी रुबेन पुन विशेषगरि गीत लेख्नुहुन्छ । उहाँ कविता र गजलमा पनि उत्तिकै दक्खल राख्नुहुन्छ ।

पञ्च विस्मृत : विस्मृतका कविताहरु निकै ओजपूर्ण हुनेगर्दछन् । अङ्ग्रेजीको पनि राम्रो ज्ञान भएका धनकुटा निवासी विस्मृतले साउदी अरेबियाबाट आफ्नो साहित्यक यात्रालाई अगाडि बढाइरहनु भएको छ ।

०००






Comments

Total Views

Please, leave a comment

Wikipedia

Search results

POEMS FROM THE HIMALAYAS

स्वर : सुनिता थेगिम, सेमिहाङ सिङ्गक; अनुवाद : पञ्च विस्मृत

स्वर : सुनिता थेगिम, विकाश लिम्बू; गीत : हाङपाल आङबुहाङ; अनुवाद : पञ्च विस्मृत

स्वर : विकाश लिम्बू, गीत : हाङपाल आङबुहा, अनुवाद : पञ्च विस्मृत

कथाकार जीवन देवान गाउँलेको आवाजमा "एउटा अरपे गाउँमा"

प्रदर्शनीमा जिन्दगी । कविता । पञ्च विस्मृत

प्रदर्शनीमा जिन्दगी – पञ्च विस्मृत उसको जिन्दगी आज सार्वजनिक स्थलमा प्रदर्शनको लागि टाँगिएको छ । कोही आउँछन् र दुई...

Posted by Pancha Vismrit on Friday, November 13, 2020

प्रवासी प्रवाहमा सहभागिता जनाउँदै

रेगिस्तानी दशैँ । कविता । पञ्च विस्मृत

रेगिस्तानी दशैँ — पञ्च विस्मृत हिउँदको फूलजस्तो निस्तेज उमङ्ग परदेशीका आङमा बेखबर फुल्छ तर, सिङ्गो संवेदन हल्लाएर झर्छ...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, October 22, 2020

ढुङ्गा हुँ म तिमी मलाई । गीत । पञ्च विस्मृत

गाए गीत नगाए कविता - पञ्च विस्मृत ढुङ्गा हुँ म तिमी मलाई, प्रेमले गाल्न नखोज थानमा राख मन्दिरको, दिलमा राख्न नखोज भेल...

Posted by Pancha Vismrit on Monday, September 28, 2020

A Poem by Pancha Vismrit, Translated by Hem Bishwakarma

Day 1 Today is the first day of my participation in this 8-day Russian poetry flash...

Posted by Pancha Vismrit on Wednesday, September 9, 2020

Sagarmatha Sahitya Pratishthan Presents Pancha Vismrit

स्रष्टा परिचय र उपनामको रहस्य -- ४० -------------------------------------------------- कवि पञ्च विस्मृत बजारिया...

Posted by सगरमाथा साहित्य प्रतिष्ठान नेपाल on Sunday, July 26, 2020

कोरोनाले छोडेर गएको दिन । कविता । पञ्च विस्मृत

कोरोनाले छोडेर गएको दिन - पञ्च विस्मृत एक दिन जब खुल्नेछ विश्व जब छोडेर जानेछ कोरोनाले – मजदुरहरुले पेटभर खाना खान...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, July 30, 2020

Pancha Vismrit, Sketched by Krishna Marsani

आशाको रङ । कविता । पञ्च विस्मृत

आशाको रङ — पञ्च विस्मृत मलाई यी उठ्दै गरेका अग्ला घरहरुको रङ खुब मन पर्छ मानौँ कि उठ्दैछन् नैराश्यताको जमिनलाई...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, July 16, 2020

काँडाको ओछ्यानबाट । कविता । पञ्च विस्मृत

काँडाको ओछ्यानबाट म के गरुँ ? कहाँ जाऊँ ? मित्रलाई सम्झूँ कि शत्रुलाई सम्झूँ ? फूललाई सम्झूँ कि काँडालाई सम्झूँ ? सबैको...

Posted by Pancha Vismrit on Monday, April 27, 2020

Prakash Dipsali Writes

परदेशी कवि तथा लेखकहरुको प्रिय नाम हो पञ्च विस्मृत । मलेसियामा रहदा असाध्यै चर्चामा रहेका कवि पञ्च विस्मृत सुन्दर कविता...

Posted by Prakash Dipsali on Monday, April 27, 2020

नेपालबन्द । कविता । पञ्च विस्मृत

नेपालबन्द – पञ्च विस्मृत शोकमग्नझैँ लाग्छ आज यो मनको शहर कुनै सपना बुन्नु छैन न त टिप्नु नै छ जून आज मनको शहर बन्द...

Posted by Pancha Vismrit on Tuesday, March 31, 2020

प्रेम र राजनीति । कविता । पञ्च विस्मृत

प्रेम र राजनीति – पञ्च विस्मृत तिम्रो रुपको वर्णन गर्ने कुनै शब्दको आविस्कार भइसकेको छैन दुनियाँमा । बस, तिम्रो...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, February 13, 2020

आँधीवेहरीसँग जुध्ने । गीत । पञ्च विस्मृत

आँधीवेहरीसँग जुध्ने, साहस जुटाइदेऊ भगवान जीवनयुद्ध जित्ने एउटा, दर्शन सिकाइदेऊ भगवान असल मान्छे बन्न खाजेँ, आफ्ना पराइ...

Posted by Pancha Vismrit on Saturday, November 2, 2019

उमेर जसप्रति कहिल्यै नटुङ्गिने गुनासो छ । कविता । पञ्च विस्मृत

उमेर जसप्रति कहिल्यै नटुङ्गिने गुनासो छ – पञ्च विस्मृत क्यालेण्डरका पानाहरु कुल्चँदै हुण्डरीको वेगमा एक निरपराध...

Posted by सिर्जना डबली on Wednesday, November 6, 2019

हजुरबा र समय । कविता । पञ्च विस्मृत

हजुरबा र समय — पञ्च विस्मृत सदियौँदेखि हो यो वेगीलाई समयलाई थुन्न हाम्रा हजुरबाहरुले फलामको बडेमानको पिँजडा बनाउँदै...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, October 4, 2018

अग्रजहरु । कविता । पञ्च विस्मृत

अग्रजहरु – पञ्च विस्मृत अलिक मास्तिर पहाडको उकालो बाटोमा गुनगुन गुनगुन गर्दै एक हुल मानिस हिँडिरहेका देखिन्छन्...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, May 16, 2019

याद २ । कविता । पञ्च विस्मृत

याद २ — पञ्च विस्मृत ब्यूँझिएको मात्र के हुन्छु समय नुहेको डालीमा बसेर एकाबिहानै चिर्बिर चिर्बिर गर्छे प्रिय...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, February 14, 2019

छिमेकीको हवेली देखेर । कविता । पञ्च विस्मृत

छिमेकीको हवेली देखेर — पञ्च विस्मृत छिमेकीको हवेली देखेर मैले पनि ठडयाएँ कल्पनाको राजधानीमा बडेमानको घर । सपनाहरुको...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, August 16, 2018

शब्दहरु । कविता । पञ्च विस्मृत

शब्दहरु — पञ्च विस्मृत शब्दहरु यी मसिना शब्दहरु ! कुम्लो कुटुरो बोकेर बाहिरिएको मान्छे घर फर्किएजस्तै एउटा...

Posted by Pancha Vismrit on Friday, December 1, 2017

कहिले आउँने दिनभरि । गीत । पञ्च विस्मृत

कहिले आउँने दिनभरि, आइपुग्ने कहिले शाम धाइरहने यो सम्झनाको, खै के होला नाम ? कुटुकुटु खाइरहन्छ, आँखाभरि...

Posted by Pancha Vismrit on Thursday, December 29, 2016

परदेशिएर । कविता । पञ्च विस्मृत

परदेशिएर मनभित्र कतै बज्छ सौन्दर्यको तीखो आवाज म सुन्छु म हेर्छु परेलाहरुमा अडिएर टिलपिल टिलपिल आँशु साँच्ची...

Posted by Pancha Vismrit on Monday, April 7, 2014

Popular posts from this blog

हजार शैली कविताका

ग्रहण छापियो दिवाकर रहेनन् !

आमा, तिम्रो सम्झनामा

कति झरी बादल रूझेर आएँ । पञ्च विस्मृत । स्वरूपराज आचार्यको स्वरमा

Swaroopraj Acharya Live - Releasing a Song Written by Pancha Vismrit

समुद्र २ । कविता । पञ्च विस्मृत । सन्जीव राईको लाइभ वाचन

नेपालबन्द । कविता । पञ्च विस्मृत । हङकङबाट वज्रकुमार थुलुङ राईको लाइभ वाचन

फर्किँदैछु स्वदेश । गीत । पञ्च विस्मृत । विवेक दुलाल क्षेत्रीको लाइभ वाचन

प्रिय विगत । कविता । पञ्च विस्मृत

अलार्म । कविता । पञ्च विस्मृत । राम गोपाल आशुतोषको वाचन

बालक दुर्बासाको गनगन । कविता । पञ्च विस्मृत । राम गोपाल आशुतोषको वाचन

On Instagram

View this post on Instagram

Dedicated to those staying abroad

A post shared by Pancha Vismrit (@pancha.vismrit) on

Facebook Page